dimecres, 24 de febrer del 2016

Autoavaluació del meu blog

Ja fa unes setmanes des de que vaig crear aquest blog. Mica en mica, aquest espai virtual que estic compartint amb vosaltres va creixent, com també les meves ganes d'escriure per a vosaltres cada día o cada dos dies una estoneta. 

Des de que el vaig crear, aquest blog ha anat millorant en gairebé tots els sentits. Pel que fa el disseny, l'estructura, la freqüència d'entrades o la manera de redactar-les. Tot i això, vull compartir avui amb vosaltres l'autoavaluació del blog que he fet per veure si veritablement aquesta web que he creat i que estic fent crèixer poc a poc, s'ajusta correctament a les característiques d'un blog professional.

Rúbrica del blog (autoavaluació). Cal que l'amplieu per poder llegir-la millor.

Un cop llegida la rúbrica del blog, personalment penso que el meu nivell com a blogger i el meu blog es situa entre el nivell 3 i 4. És a dir, considero que el blog té pocs errors ortográfics (o això procuro sempre, corregir de la millor manera possible les entrades que publico), en general s'enten bé, té sempre altres links i pàgines webs conectades perquè pugueu tenir molta més informació a part de les meves entrades i, a més a més, totes aquestes acostumen a ser publicades regularment i puntuals (entre un, dos o tres dies de diferència). Cal dir també que sempre procuro contestar el més aviat possible els comentaris que poden aparèixer en les meves entrades. 

Tot i així, espero i desitjo anar millorant perquè aquest espai cada cop es faci més ampli i encara més proper a tothom que ho necessiti.

4 comentaris:

  1. Està molt bé, Ana!! Abordes els temes de forma interessant i molt ordenada. Espero que per a tu sigui útil fer l'esforç de reflexionar-hi, escriure-ho, tenir un lloc on reculls la informació, etc.
    Tot i així, et faig algun suggeriment... per a la millora, ok?
    Què tal si la lletra la fas un pèl més grossa? No sé si és una fixació meva, que necessito ulleres per llegir, però potser un pelet més grossa seria beneficiós per a tothom, no?
    També en relació a la quantitat de text als posts potser podries fer una millora: de vegades és millor dos posts més curt que un de molt llarg o carregat, què et sembla?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, Nati, tens tota la raó! Gràcies per la teva valoració i el teu suggeriment, no m'hi havia fixa't i he de dir-te que jo també penso que la lletra estava massa petita (a mi també em costava una mica llegirlo!). A més a més, a partir d'ara em fixaré més quan hagi de publicar un blog si es molt llarg.

      Elimina
  2. Està molt bé, Ana!! Abordes els temes de forma interessant i molt ordenada. Espero que per a tu sigui útil fer l'esforç de reflexionar-hi, escriure-ho, tenir un lloc on reculls la informació, etc.
    Tot i així, et faig algun suggeriment... per a la millora, ok?
    Què tal si la lletra la fas un pèl més grossa? No sé si és una fixació meva, que necessito ulleres per llegir, però potser un pelet més grossa seria beneficiós per a tothom, no?
    També en relació a la quantitat de text als posts potser podries fer una millora: de vegades és millor dos posts més curt que un de molt llarg o carregat, què et sembla?

    ResponElimina
  3. Anna, estic totalment d'acord tant amb la Nati com amb la teva autoavaluació. Penso que es molt acertada.
    Perosnalment, l'unica cosa que trobo que pot ser és una mica negativa és la llargada dels pots, ja que penso que potser una mica més curts, o com diu la Nati, dos, estaria millor.

    Pel que fa el tamany de la lletra, respecte el comentari de la Nati, trobo que està bé, tot i que a mi m'agrada més gran.

    La veritat és que no tinc molt a dir, perquè penso que és un blog molt treballat i que compleix totes les característiques i objectius que et vas plantejar al principi.

    ResponElimina