dissabte, 20 de febrer del 2016

Twitter, un món conectat

A la classe de dijous passat vaig aprendre a com funciona Twitter. Primer de tot vaig haver de crear-me un compte de Twitter, ja que no en tenía. Amb l'ajuda de la meva companya de classe (que ja en tenía i que sabía molt bé com funciona), vaig afegir una foto principal i de portada en el meu perfil. És important dir que també vaig introduir l'enllaç del meu blog perquè qualsevol que em segueixi per la xarxa pugui visitar i fer-li un cop d'ull. A més a més, també vaig afegir un gadget a la part dreta d'aquest blog de Twitter. Si li feu clic, us enviarà directament al meu perfil. Així em podreu seguir i veure tot el que comparteixo (principalment notícies sobre educació, actualitat, política, esports, etc.).

Seguidament, els meus companys i jo vam haver de publicar un tuit que tingués relació amb el que estavem fent aquell día a classe. Va ser un moment molt graciós ja que tothom va començar a tuitejar coses molt originals amb el hastagh #Digitalteachers1. La mestra ens va ensenyar com es feia per retuitejar un tuit i ens va dir que ho fessim si algun tuit dels nostres companys ens agradava. A més a més, també ens va demanar que busquéssim perfils educatius a twitter que podíen ser interessants i que li donéssim a "Segueix" si ens agradaven. Finalment, tots els companys de classe, juntament amb la mestra, vam decidir fer-nos un fotografía o selfie i compartir-la a les xarxes juntament amb el nostre hastagh que havíem creat anteriorment. 

Una foto del meu tuit amb el hastagh #Digitalteachers1


Com podeu veure, va ser una classe molt interessant on vam tenir l'oportunitat d'alfabetitzar-nos digitalment com a futurs mestres una mica més. Us recomano tenir un compte de twitter. És una xarxa molt interessant ja que hi ha moltes notícies d'actualitat de tots els temes (Twitter et permet escollir els temes de les notícies que vols veure a l'inici de la pàgina) i sempre estás assabentat de tot el que passa al món. Es podría dir que és com un telenotícies però a l'ordinador, concretament a Internet.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada