dimarts, 9 de febrer del 2016

Nova en aquest món

Hola! Sóc l'Ana, una estudiant de primer curs del Doble Grau d'Educació Primària i Infantil en l'Universitat de Barcelona. 

Estic estudiant per ser mestre perquè m'encanta estar amb els nens, passar el temps amb ells i m'agradaria en un futur ensenyar-los tots els valors i coneixements que un dia els meus mestres em van ensenyar a mi, entre d'altres. He escollit concretament aquesta carrera perquè m'apassiona estar tant amb nens petits com amb nens grans i considero que aquesta carrera és una gran oportunitat per formar-me com a futura mestra en gairebé totes les edats d'infantesa.

Durant el meu procés d'aprenentatge en aquesta nova etapa de la meva vida com a una estudiant que vol ser mestra, compartiré amb vosaltres les meves experiències com també informació que trobo rellevant i interessant sobre el món de l'educació, i tot un ventall de continguts que espero que us sigui profitós per a que pugueu aprendre amb mi tant com ho faig jo.

Això és tot, només em cal dir-vos...

BENVINGUTS/DES AL MEU BLOG!

2 comentaris:

  1. Hola Ana, m'ha semblat molt interessant la teva entrada de presentació i el fet de que vulguis compartir amb tots allò que et sembla útil i que alhora ens pot ser útil a tots nosaltres. Espero que aquesta experiència et sigui profitosa i que aconsegueixis tot allò que et proposis.

    Molta sort!!

    Mireia Simón

    ResponElimina
  2. Gràcies Mireia, et convido a visitar la meva segona entrada del blog. Espero que t'agradi!

    ResponElimina